joi, 28 ianuarie 2010

Am revenit sa va mai spun cate ceva despre mine :). Zilele trec repede, eu am inceput sa execut de ceva vreme comenzi precum: bravo, buf, poc, tai-tai. Ma delectez si cu silabe de genul papapa, tatatata, apapapa etc. In curand o sa apara si al doilea dintisor in sensul ca am tot bagat degetelele dupa el sa il scot si acum i-a aparut varful. Cu frigurile astea nu vrea sa ma mai scoata nimeni la plimbare pe motiv sa nu racesc chiar daca eu tot plang incercand sa-i conving :(. Alte activitati nu prea am, ma mai joc din cand in cand cu jucariile si imi place foarte mult sa ma tarasc pe covor sau pe gresie- ultima doar cand nu ma vede nimeni:D. Astazi sunt cam plictisita, bosumflata si lipsita de inspiratie asa ca va las in pace pana data viitoare cand sper sa va pot da alte vesti bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu