sâmbătă, 11 aprilie 2009

La-nceput


nu prea am făcut mare lucru: ne-au ţinut, pe mine şi pe mama, într-un salon "rooming-in", ceea ce nu interesează pe nimeni. De plictiseală, dar mai ales la insistenţele colegelor de salon (ziceau că sunt bucată ruptă din tata, hahahaha!) mama s-a gândit să mă fotomodeleze, după cum se vede.






În schimb, tata a avut o activitate laborioasă, repetat-lichidă, cu aceiaşi tovarăşi (băieţi, tocmai aţi intrat în istorie: naşu' Marius, Mircea blondu', Johnny şi Cătă, Vick, Fane şi Marius Pop), aşa încât, de câte ori l-am văzut de aproape, avea capu' mare. Ba chiar odată capu' lui arăta ciudat: mă contrazice cineva? (se zvonea că mama lui, bunica mea - cum ar veni, l-ar fi bătut cu un prosop din aceeaşi cauză).
Dacă priviţi cu atenţie vehicolul în care mă aflu, sub bara de protecţie se află evident tăbliţa mea de înmatriculare.

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru cel mai scump ingeras!
    Va doresc sa aveti sanatate si numai bucurii pentru ea.
    Va sarut pe toti 3.

    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate de fier pentru buburuza si vitamine pentru parinti. Iara blogului, actualizare constanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. bun venit in blogosfera...galushca se anunta de pe acum motiv de nopti nedormite pentru tati :)
    sa va traiasca, sa creasca mare , frumoasa, sanatoasa si desteapta...si sa aflam numai de bine.

    RăspundețiȘtergere